A miniszterelnök 3 hónap alatt már 72.960.230.- Ft-ot költött el a Metán (Facebook) keresztül „KÜLFÖLDRE” csak idén november 22-ig. Köszönjük az árfolyamot és a nemes célt…
Tartalom:
HOL TART AUGUSZTUSTÓL MÁIG
Ha betöltitek a nyilvános, szerencsére e tekintetben transzparens, Meta hirdetői adatokat, akkor máris látható, hogy csak egymaga 73 millió forintot költött ezen a platformon csak az elmúlt 3 hónapban (aug. 25 – nov. 22)! A megnyitott oldalon kicsit görgessetek lejjebb és a „Ráfordítások összege” alatt írjátok be a miniszterelnök – vagy aki érdekel, például Megafon, Mediaworks, CÖF – nevét.
KIK A REKORDEREK ÉS MENNYIT KÖLTÖTTEK
A 2019-es adatoktól 2024-ig az alábbi adatokkal fogsz szembesülni, TOP 20:
Top | Oldal neve | Megnevezés | Elköltött összeg | Hirdetések |
1 | Fidesz | Fidesz | 890 971 575 | 2 103 |
2 | Magyarország Kormánya | Magyarország Kormánya | 723 683 875 | 280 |
3 | Orbán Viktor | Fidesz | 367 403 963 | 2 704 |
4 | Aktuális | Aktuális Média | 296 971 394 | 493 |
5 | Magyar Nemzet | Mediaworks Hungary Zrt. | 287 726 534 | 4 784 |
6 | Erősítő | erosito.hu | 271 842 541 | 11 510 |
7 | Trombitás Kristóf | Megafon | 268 775 201 | 371 |
8 | Deák Dániel | Megafon | 260 648 524 | 156 |
9 | Mandiner | Mediaworks Hungary Zrt. | 257 757 981 | 4 885 |
10 | Ste Déri | Megafon | 250 003 796 | 304 |
11 | ORIGO | Mediaworks Hungary Zrt. | 229 125 620 | 6 091 |
12 | EzaLényeg.hu | EzaLényeg.hu | 228 596 114 | 19 960 |
13 | hirado.hu | hirado.hu | 215 521 952 | 14 000 |
14 | Bohár Dániel – Riporter | Megafon | 197 181 016 | 460 |
15 | European Parliament | European Parliament | 177 197 981 | 4 158 |
16 | Dobrev Klára | Demokratikus Koalíció | 172 286 691 | 2 876 |
17 | ORIGO | New Wave Media Goup Kft. | 162 996 913 | 2 933 |
18 | Ripost | Ripost | 162 037 140 | 2 864 |
19 | Metropol | Metropol | 142 718 578 | 2 573 |
20 | Rákay Philip | Megafon | 140 180 736 | 94 |
Nr 1. | Kormánypárt | 5 125 547 339 | 89,86% | |
Nr 2. | Baloldal | 400 882 805 | 7,03% | |
Nr 3. | European Parliament (EU) | 177 197 981 | 3,11% |
Sokkal többet költöttek ott, ez még csak az első oldal „20” adattal. Joggal merül fel benned a kérdés, hogy ez a „MediaWorks” (amiben benne van az orosz zászló színeiben pompázó, megszámlálhatatlanul sokszor harmadik világháborút hirdető Origo is /majdnem 20 millió forintnál tartanak/) például honnan szerez ennyi pénzt? A hirado.hu-nál (m1) Magyar Péter már elmondta, hogy veszti el a közpénzünk „közpénz jellegét„.
De a propaganda/kormánypárt a Google-nél sem volt rest költeni, azokat a hirdetéseket itt tudod visszanézni. Szerencsénkre 2024 őszén úgy néz ki, már tiltani fogják a politikai hirdetéseket legalább itt. Pedig hogy is bírnánk ki anélkül, hogy zengene a „HÁBORÚ”… Már csak az önellentmondáson gondolkodunk: Hogy lehet „békeköltségvetés”, ha meghosszabbította a „háborús vészhelyzetet”?
Vajon mennyit költhettek a sima sajtó, plakát, szórólap és egyéb hirdetésekre? Ami még fontosabb kérdés: „Kinek” a pénzéből? Te kikre/mikre költöttél volna ennyi irdatlan mennyiségű pénzt?
#újbudaitisza #ujbuda #11. kerület #XI. kerület
____________________________________________________________________________________________________________
A fenti QR kóddal a „Legyél a Változás Egyület„-et tudod támogatni REpontoknál. Köszönjük!
XI. kerületi TISZA SZIGET TAGSÁG – ra itt tudsz jelentkezni.
Érdekesnek találtad ezt a cikket? Legyél te is köztünk, legyél te is Rendszerváltó!
Érdekes videókért: Média Hekk